SERCANCEKIRGE

SERCANCEKIRGE
@Sercan006
Mezardakilerin pişman oldukları şeyler için dünyadakiler birbirlerini yiyorlar..♧
Öldükten sonra yaşamak istiyorsanız; ya okumaya değer bir şeyler yazın ya da yazılmaya değer şeyler yaşayın. 🥀
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dua kapılarının ağzına kadar açık, bela ve kötülüklerin arındırıldığı bu güzel günün hayırlara vesile olmasını dilerim. Kurban Bayramınız kutlu olsun.
İyi Geceler .. 💫
En çok da mutsuzlar sığınır uykuya, belki rüyamızda mutlu oluruz diye...