SERCANCEKIRGE

SERCANCEKIRGE
@Sercan006
Mezardakilerin pişman oldukları şeyler için dünyadakiler birbirlerini yiyorlar..♧
“Benim beklediğim aşk başka!” dedi. “O, bütün mantıkların dışında tarifi imkansız ve mahiyeti bilinmeyen bir şey. Sevmek ve hoşlanmak başka, istemek, bütün ruhuyla istemek başka… Aşk bence bu istemektir. Mukavemet edilmez bir istemek!”
İlişkiler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben de yalnızım..." dedi. Bu sefer benim ellerimi kendi avuçlarının içine alarak: "Boğulacak kadar yalnızım..." diye devam etti, "hasta bir köpek kadar yalnız..."