İçimizde şeytan yok... içimizde var... tembellik var... iradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
Sokrates savunmayı güzel yapıyor yapmasına da ben oralara falan hiç takılmadım abi bunun arkadaslari buna pusu kurmuşlar bildiğin sırtından bicakladilar işte gerçek hayatta da dost bildiklerimiz yapıyor bunu maalesef dikkat etmek gerekir dostumuzu da iyi seçmek gerekir herkese keyifli okumalar