Bizi öldürmeye çalışan peşimizdeki adamlar bahane, romantizm şahane tadında bir Tess Gerritsen kitabı daha. Rizzoli ve Isles serisindeki kitapların aksine tek kitaplık hikayelerinde neden bu kadar zayıf ve aşka takıntılı kadın karakterler yazdığını anlayamıyorum doğrusu. Ölümcül bir virüsle ilgili komployu açığa çıkarmaya çalışan bir adama, onunla beraber her şeyi bırakıp kaçmıyor diye trip yapmak nedir yahu? Kadın karakteri sarsarak kendine getirme isteği uyandırmasını bir kenara bırakırsak aksiyonu bol ve kolay okunan bir kitaptı. Okumazsanız bir şey kaybeder misiniz? Hayır. Okursanız pişman olur musunuz? Sanmam. Kafanızı yormayacak, orta şekerli bir macera.