Azıcık etik anlayışı olan her insan evladını irrite edecek bir kitap. Tüm karakterleri pataklamak isteyeceksiniz. Hepsi birbirinden beter.
Pedofilinin yaş sınırı bahanesiyle yok sayıldığı bir Amerikan eyaletinde, psikolojileri değerlendirildiğinde dünya üzerindeki son yetişkin olsalar ancak öğretmen olabilecek mahlukların bencilce saçmalamalarını ve gençlerin hayatını mahvetmelerini okuyorsunuz. Hormona bulanmış saplantısını aşk sanan ergenler de sizi hayattan soğutuyor. Bu kadar çok sağlıksız beynin içine girmek insanı kirlenmiş hissettiriyor. Tetikleyici unsuru bol bir kitap.
Okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz. Okursanız da benim gibi sinir sahibi olursunuz :/