Kilitli mekan, çıkış yok, kurtuluş için geri sayılan zaman, kimseye güvenememe ve bir sürü aptallık... Fazlasıyla klişe bir hikayeydi. Zaten bir iki gerilim kitabı okuduysanız ya da bu konuyla neredeyse aynı olan kült filmleri izlediyseniz son derece tahmin edilebilir bir son olduğunu göreceksiniz. Gerildim mi? Evet, sıkılmaktan...
Pozitif yönleri: Hızlı okunuyor ve son derece akıcı. Ama fazlasıyla sabun köpüğüydü benim için. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı, ama en güçlü metni değildi sanırım. Çünkü yazarın kitapları fazlasıyla beğeniliyor. Diğer kitapları ile yola devam.
D KoğuşuFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20243,610 okunma
Bir insan, beyninin normal bir beyin gibi çalışmayı bıraktığı noktaya nasıl gelirdi? Onun gerçekliğinin, dünyanın geri kalanının yaşadığı gerçeklikten tamamen koptuğu noktaya?