Mudî

Mudî
@Serdar73
Elektrik-elektronik mühendisliği adayı
13 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
En doğru hayat, henüz hiçbir kitabın yazmadığıdır.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kemalettin yanık sesiyle Kürtçe bir şarkı soyledi: Min bihîstî tu nexweş e wêy lo Çi bikim bextê min tim reş e wêy lo Dilê min herdem dikule wêy lo Carekî nebûye geş e…
Sayfa 32·Kitabı okudu
Cinsellik, sevişmek aşkın değil, biyolojinin, kimyanın konusudur. Onu aşkın konusu yaparsanız yanıltır sizi, kandırır. Sevişmeyin demiyorum, sevişin. Ama en azından Cemal Süreya' yı dinleyin: "Yoksulsuz, gecelerimiz çok kısa, dört nala sevişmek lazım." Sonrası geriye kalan aşktır.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Bu hayatta her şeyiyle güvenebildiğiniz en az bir kişi olmalı. Yoksa kendinizi hep yalnız hissedersiniz. İnsanlarin çoğu yalnızdır o yüzden, yapayalnız. Yaşananlar kelepir bir hayatın ikinci el versiyonu gibidir. Yaptığınız hiçbir şey size ait değildir, benliğinize,özünüze. Hayatınız, tümüyle güvensiz bir ortamın mecburen size yaptırdıklarından ibarettir.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Gülüzar da bana yanık tabii, ama o da çaktırmıyor. Çünkü işin raconu bu: çaktıran yanar. Çaktırdın mı platonik aşk biter, ya ayrılık olur ya da sıradan aşk.
Sayfa 11 - Dipnot yayınları·Kitabı okudu