Spoiler
Kitabı beğendim özellikle sadece kızın kurtulacağına inanıp onun kurtulması çok hoşuma gitti ama en sonunda Oğuz’u son dakikada öldürmesi gereksiz ve acıklıydı.
Bazılarının insanları etkilemek için numaralara ihtiyacı olmaz. Bazıları sadece kendisi olur ve karşısındakini çoktan büyülemiştir bile. Sevgili Limon Çiçeği
Neden kimse ona gerçekleri söylememiş?
Saplantılı bir inancı değiştirmek kolay değildir. İnsanlar bunu anlayınca onunla uğraşmaktansa devam etmesini tercih ettiler.