Lost Goddess

Lost Goddess
@Serenim
Tanrıçaların Savaşı
"...Birbirimize kardeş diyoruz ama bunun bir anlamı var mı bilmiyorum.Belkide hiç anlamı olmadı.Tanrılar soğuktur.Savaşmak,öldürmek ve birbirimizi sırtımızdan vurmak en iyi yaptığımız şeylerdir..."