birisi size sormadıkça yorum yapmamanız gereken şeyler;
1. Çok kilo aldın, çok zayıflamışsın, popon kocaman olmuş...
2. Neden bu kadar kapalı giyiniyorsun, neden bu kadar açıksın..
3. Güçlü durman lazım, kafana takmaman lazım özlememen
4. Keşke bunu almasaydın, çocuk böyle mi yetiştirilir.
5. Neden namaz kılmıyorsun, neden oruç tutmuyorsun,
7. O adam/kadın sana hiç yakışmıyor, altta kalma sen de aynısını yap. Neden evlenmiyorsun evde kalacaksın.
8. Neden profil fotoğrafını değiştirmedin
9. Neden Milli bayramımızı kutlamadın, neden şehidimize baş sağlığı dilemedin.
Bütün bu şartlar sağlandığı zaman, evliliğin iki insan arasında var olabilecek en iyi ve en önemli bağ olduğuna inanıyorum. Bunun şimdiye kadar farkına varılmamış olmasının sebebi, karı kocaların kendilerini birbirinin polisi sanmalarıdır.