"Milyonlarca halk bedenen, ruhen, fikren ve ahlaken çürüyor da, hiç kimse bu kokuşmuşluğu görmüyor. Herkesin karakteri bozulmuş veya herkes bu yozlaşmışlığa alışmış da bunu doğal bir durum sanıyor sanki. Ama bu böyle mi olmalıdır?"
“Hayattaki düzensizliğin başlıca nedenlerinden biri, herkesin hayatta iyi bir düzen kurmaya çalışması, fakat kimsenin hayatın kendisini düzene koymak istememesidir.”
"Dolayısıyla halk nasılsa baştakiler de her zaman öyle olacaktır.Zaten bu yüzden eskiler, her halkın hak ettiği şekilde yönetileceğini söylemişlerdir."