Serhat

Serhat
@Serhatmm
Şarjım %100 olunca kendimi süper kahraman gibi hissediyorum, tren altında kalacak küçük bir çocuğu kurtarabilirmişim gibime geliyor.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Taksici '3 lira bozuk yok, hakkını helal et' dedi. Ben de '3 liralık daha sür' dedim. Şuan eve doğru yürüyorum. Fakiriz ama keriz değiliz.
Asgari ücretin ta kendisi benim. Hayatıma giren benimle asla geçinemiyor.
Hani; insan vardır... Üzemezsin, Kıramazsın, Kıyamazsın, Küsemezsin,! Varlığına şükredersin...! Hah... işte o benim (: