Serhat

Serhat
@Serhatmm
Şarjım %100 olunca kendimi süper kahraman gibi hissediyorum, tren altında kalacak küçük bir çocuğu kurtarabilirmişim gibime geliyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Taksici '3 lira bozuk yok, hakkını helal et' dedi. Ben de '3 liralık daha sür' dedim. Şuan eve doğru yürüyorum. Fakiriz ama keriz değiliz.
Asgari ücretin ta kendisi benim. Hayatıma giren benimle asla geçinemiyor.
Hani; insan vardır... Üzemezsin, Kıramazsın, Kıyamazsın, Küsemezsin,! Varlığına şükredersin...! Hah... işte o benim (: