Sabır, dışarıdan bakıldığında bir bekleyiştir; ama içeriden hissedildiğinde, bir duruş...
Kimi zaman sessizliğe sarılmaktır sabır, kimi zaman feryadı içte boğmaktır.
Sabır sadece "dayanmak" değildir; sabır, unutmak da değildir.
Tam aksine, bilerek ve farkında olarak beklemektir.
Yarayı görmek ama kanatmamak,
Acıyı duymak ama şikâyet etmemektir.
Çünkü sabreden bilir ki:
Her şeyin bir zamanı vardır.