Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir eksiğim oldu.
Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda
ödetmesidir. Şu veya bu şekilde… Fakat daima ödersiniz… Hiçbir şey
olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha
korkunç bir şey olamaz…