Serkan Ata

Finlandiya’da eğitim çok önemliydi. Finlandiyalılar şöyle diyorlardı. “.. okul bizim en önemli varlığımızdır. Bizde ne sizdeki Ural medeniyetinden ne Sibir altınlarından var. Doğa, nimetlerinden bizi mahrum etmiş. Her şeyi kendi gücümüzle yapıyoruz. Vatandaşlarımızdan, ellerinden gelen her şeyi yapmalarını istiyoruz. Bu yüzden fabrikalarda çeliği işler gibi okullarda gençleri işliyoruz. Her şeyimizi okullara borçluyuz.”
Reklam

Serkan Ata

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2017 17:20
·
2017 7. kitabı
Grigory Petrov
8.4/10 · 124,8bin okunma
Nice cenazeler kaldırdık gönüllerimizin musalla taşlarından. Ellerimizle yıkadık kefenledik bir zamanlar sevildiklerimizi...