JANYA

JANYA
@Seroke
Kadın çiçekler bıraktı adamın kalbine. Sonra gitti. Şimdi soldu tüm çiçekler. Doğup, ölen insanlar gibi. .
Reklam
Acısı çok olan bir kelebeğin ömrü kısa olur.Tıpkı acısı çok olan kadınların saçları gibi...
“Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşmayacağız. tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. sonra belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek.”
"Bazıları gitmeyi bile beceremiyor. Ya anıları kalıyor ya acıları.."
Kim kimin ötekisi, hepimiz bir başkasının yabancısı değil miyiz?