JANYA

JANYA
@Seroke
Gidelim buradan... İlaçlarını yanına alma, kitaplarımı almayayım ben de. Biraz da onlar çıldırtmıyor mu bizi? Havası ilaç, denizi kitap bir yerlere gidelim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama nasıl yalnız? Yani hiç kimseyi görmüyor musunuz? “Ah hayır, görmesine görüyorum ama yine de yalnızım.”
Teşekkür ederim,kalbimin etrafında oluşturduğun gökkuşağı için sayende hiç bir kötü duyguyu almıyor,içinde yalnızca sen varsın sadece sen.
Ve kim bilir, Ne çok öleceğiz... Kürtçe ıslık dizelerinde özgürlüğü dünyaya şair etmek uğruna..
Gülüşünden kalbime düşen bir şarkısın sen..