Şehir, yüreğime kök salmış, hatıralarımın çoğuda orayla bağlantılı. Ne var ki, üniversiteye başladığım bahar, bu şehri terk ederken, yüreğimin derinliklerinde bir ferahlık hissetmiştim.
Bu yazarın kitapları ara ara karşıma çıkıyordu ve merak ediyordum ama okuyamamıştım. Kütüphaneden bu kitabını aldım ama burdaki incelemelere bakınca ilk kitap için yanlış bir seçimmiş gibi görünmeye başladı🫠Yine de başlıyorum bakalımm…
“ Eğer sanat ve edebiyat arıyorsanız, antik Yunanların yazdıklarını okuyabilirsiniz(…)Gece yarısı saat üçte uyanıp buzdolaplarını karıştıran türden insanlar, ancak bu kadarını yazabilirler. Ve ben de onlardan biriyim. “
Ayrıcaaa bu yazardan kitap önerilerine açığım okuyup beğendiğiniz kitaplarını yoruma yazarsanız çok sevinirimmm🥹🫶🏻✨