İçimi acıtan ve kalbimi yaralayan, onun onursuz bir kölesi haline gelmiş olmam, onu hala utanmadan sevmem ve açgözlü kalbimin bu sevgiden zevk alması, mutlu olması, onun bu yaptıklarına karşı koymamam ve ona karşı bir kin duymamamdır!..
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek hiçbir şeyi yoktur artık.Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan kişi, bütün insanları anlayabilir.