İşledigi cinayet suçundan dolayı idama mahkum edilen bir adamın romanı...
Hugo dan okudugum ilk roman.Başlangıç için iyi olur dedim kısa oldugu için.Evet kısa ama gereçkten çok yogun anlam içeren bir roman.Kendilerine boşa klasik denilmiyor.Karakterimiz ile empati kurmamak mümkün degil,sanki o degilde siz gidiyorsunuz idama, o kadar güzel işlemiş ki karakter psikolojisini yazar alkışlamak gerek.Eger empati duygunuzu dibine kadar yaşamak istiyorsanız bu kitabı kaçırmayın derim. İYİ OKUMALAR