Gün gelir, olmazsak eğer,
gelip gitmezsek artık,
yedi kat tozun altında,
kuru adımları altında ölümün,
bir araya geleceğiz,sevgilim,
akıl almaz biçimde.
Ayrı omurgalarımız,
küstah gözlerimiz,
hiç buluşmamış ayaklarımız,
silinmeyen öpüşlerimiz
birleşecek sonunda,
ama neye yarar
mezarlıkta birleşmek?
Ayırmasın bizi yaşam
canı cehenneme ölümün!