Seydi Ertürk

Seydi Ertürk
@Serturk07

Seydi Ertürk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2021 3. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana geldim Gelmeyecektim Yolda gelmemek için 50 tane sebep saydım ama sebepleri saydıkça fark ettim ne kadar çok gelmek istediğimi 🤔
Sonra aradan aylar geçti Belki bitirdim Belki vazgeçmeyi başardım Ama hala “ ben her zaman yanındayım “ dediğimyerde kaldım ...
Sen sevginin bile kurtaramayacağı kadar kötü bir insanmışsın Ben bunu farketmemek için çok çaba sarfettim 😒
1000Kitap