İnsan ne bekler bu hayattan?
"Yeni umutlar, yeni düşler. Yepyeni bir yalnızlık. Herkesten ve her şeyden uzakta. Kafamda tekbir soruya cevap arıyorum. İnsan ne bekler bu hayattan?
-Biraz sevgi belki. Evet. Her insan biraz sevgiyi hak eder.
-Herkesin cevabı farklıdır. Tertemiz bir vicdan affedilmek belki.
- Çocuktum. Gözlerimle gördüm. Bu dünyada sevgi diye bir şey yok.
- Bi' yerlerde var.biliyorum. Yemyeşil çayırların eteklerinde belki. Deniz kokusunda.Şiirlerin gizli yerlerinde.
- İnsan hayatta ne arar? Belkide doğru soru hayatın bizde ne aradığıdır.
- İnsanın neyi aradığı belli. Aşktır bu hayatın amacı. Başı sonu aşk işte. Neyi kasıyonuz aga?
- İnsan neyi mi arar? Tabii ki sevilmeyi. Sevilmek sevmekten daha kıymetlidir.
Neyi aradığımız mı önemli olan yoksa nerede aradığımız mı? Belki neyi aradığımızdan çok nerede aradığımızdadır sorun."