Resûlullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem yatağına girdiği zaman:
“Bismikellâhümme ehyâ ve emût” derdi.
Allah’ım, Senin adınla dirilir ve ölürüm.
Uyandığı zaman da şöyle derdi:
“Elhamdü lillâhillezî ehyânâ ba’de mâ emâtenâ ve ileyhin nüşûr.”
Bizi öldürdükten sonra dirilten Allah’a hamd olsun. Dönüş O’nadır.