Kitap o kadar güzel ki !
Kapağı olsun, içi olsun, en ince detaylara kadar çok güzel . Mısıra ve mitolojisine hayranım bu kitap sayesinde daha da hayran kaldım . Yazar öyle bir anlatıyor ki kum kokusu burnunuza geliyor . Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen bir o kadar güzel ve akıcı bence hemen koşup alın. Emin olun ki pişman olmuyacaksınız :) ♡