Sessizlik

Sessizlik
@Sessizli
‘ İyi şeyler inandığında, daha iyi şeyler sabrettiğinde, en iyi şeyler hiç vazgeçmediğinde gelir...’
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne güzel demiş Mevlana ; “Vedalar gözüyle sevenler içindir. Gönülden sevenler ayrılmaz..”
“Otobüsün camına kafasını dayadı. Yine hayal etti. Hayal etmek kadar güzel şey yoktu. İnsanı insan eden hayal etmekti..” -Sait Faik Abasıyanık
Edebiyat
Kimsenin sesini duymadığın sandığın aklına şu ayet gelsin; “İnnallahe semiun alim..” Allah işiten ve bilendir.. (Hucurat/1)
Din
“Ben mi çok ince düşünüyorum yoksa insanlar mı çok düşüncesiz bazen anlamıyorum.”