Sessiz

Sessiz
@Sessizokurr1
Yol yüründükçe oluşur.
@Sessizokurr1·
·
sabitlendi
Bazı insanlar öyle mutlu ki.
Alıntı
Reklam
°İÇİMDE BİRİKENLER
"İnsan bazen neye kırıldığını bile tam anlayamaz. Çünkü mesele tek bir an değildir; biriken şeylerdir. Küçük susmalar, görülmeyen detaylar, önemsenmeyen hisler... Hepsi zamanla ağırlaşır. Ve bir gün, ufacık bir şey olur ama içindeki her şey o an çöker. İnsanlar abarttığını düşünür, ama bilmezler... o tepki o ana değil, biriken her şeye verilir."
"İnsan bazen anlatmak ister... ama anlatınca hafifleyeceğine değil, daha da yorulacağına inanır. O yüzden susar. Herkes 'iyi misin?' diye sorar, ama kimse gerçekten cevabı duymak istemez."
Birbirimizi değil, yalnızca kendimizi görebildiğimiz bir dünyada yaşıyoruz.
Sevdiğimiz, güzel anılar, yaşadığımız yerlerde izlerimiz, neden sonsuza kadar durmaz?
Alıntı
Reklam