Kimseyi kendimiz gibi bilmeyeceksek,merhametimizden vurulacaksak,hayat eşimize dahi zaaflarımı kullanır mı diye içimizi döküp sarılamayacaksak hangi duyguyu samimiyetle yaşayacağız…Nefes almak dahi yük oldu insana…💧🍁✍🏻
Artık insanları;
Ne ilimleri
Ne okudukları
Ne dinledikleri
Ne ibadetleri
Ne de ünvanları yansıtıyor…
Olduğun gibi görünmenin bu kadar zor yaşandığı iki yüzlü bir çağ daha geldi mi ?
Sanmıyorum…🍁✍🏻