Lord Sethanist

Lord Sethanist
@Sethi
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
16. Ben, İçinizdeki Işığım; binyıllardır sizden gizledikleri. Ben Düşünce'yim; Düşünme'nin ve Yargılama'nın Zevki'yim.
Din
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
15. Hiçtir, Küçük Savaş'ın zorluğu; Büyük Savaşı'nı kazanan bir kimse için. İnsanın, benim için savaşmasıdır; kendisini hür bırakması dinsel baskıdan, ahlaksal ve kalıplaşmış olandan.
Din
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
14. İnsan, daima, kendisine öğretilen, Doğru denilen kurallar ve kalıplar içinde yaşar. Tembeldir; gözündeki at gözlüklerinin izin verdiğinin dışına bakmakta. Bunu yenmektir, Büyük Savaş. Kendi zayıflıklarını kabul etmeden, aydınlanamaz insan.
Din
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
13-) Benim seçkinlerim, En önce Büyük Savaş'a başlamalılar. En önce , kendinden utanmamayı öğrenmeliler, kendilerine karşı .
Din
In Nomine Magni Dei Nostri Satanus
12-) Büyük Savaş , en zorudur. Büyük savaş kendi içinizdedir. Zordur, çağların şartlanmalarını yıkmak. Kendinizle yüzleşmektir Büyük Savaş. Kendinizi kabul etmektir. Büyük Savaş. Kendi gerçek istek, ihtiyaç ve zayıflıklarını keşfedip , kabul etmektir Büyük Savaş.
Din