Sevgi

Sevgi
@Sev_gii
Kendimden hallice ..... #77445114
İnsan hiçbir şey yapmadan, olduğu yerde durup bekleyerek hedefe nasıl ulaşabilir?
Sayfa 55·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar kötülüğü yok etmek bahanesiyle, rahat rahat kötülük yapmaya devam ediyor.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Size lânet edenlere güzel söz söyleyin, kalbinizi kıranlara dua edin, sizden nefret edenlere iyilik edin, düşmanlarınızı sevin, böyle yaparsanız onlar sizin düşmanınız olmayacaktır.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Çünkü insanlar kendi kendi işiyle uğraşarak yaşamayı bıraktı. Başkalarının işiyle uğraşır, başkalarının hakkına göz diker oldular..
Sayfa 48·Kitabı okudu
"İntikam bana aittir ve onu ben alacağım"
Sayfa 25·Kitabı okudu