Aşşırıı akıcıydıı ayrıca yazarın o kadar sade ve anlaşılır bi dili var ki çok rahat okunuyor. Kitaba ilk başladığımda yazara karşı önyargılıydım ama öbür eserlerini de okumaya çalışacağım. Onun dışında romanın kurgusu da sonu da ayrı güzeldii
SefaletEmine Semiye · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022618 okunma
“Gün olur asra bedel” gibi bi anlatım bekliyodum ama çok daha detaylı ve duyguluydu sadece kitabın sonu belli bir olaya veya sonuca bağlansa çok daha güzel olurdu ama anlatım ağlattığı için görmezden gelicem :D