Seval Demir

Ahmet kaya/ karanlıkta
youtu.be/O-zl-D40S3I Yar uykuda, ben yine penceremde doğacak güneşi göresim gelir. öyle bir esti işte…
Müzik
Seval Demir
Çoooook güzel çok 👍🏻👍🏻👏🏻👏🏻
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sensiz 17. Babalar günü babam. Giderken içimde kocaman bir yara açtın asla kapanmayan ve her saniye kanayan... 17 senedir bitmek tükenmek bilmeyen bir acı bu. Kokum gelir arada burnuma, sesini duyarım bazen hiç bitmesin isterim o an. Bana kalansa soğuk mezar taşına sarılmak, toprağını öpmek, rüyama gel diye haykırmak, dilim döndüğünce dualar etmek haberdar olacak olmanın umuduna kapılmak ve eninde sonunda kavuşacak olmanın inancına tutunmak dahası yok... Babalar günün kutlu olsun babam, fasulyenin sırığı suratsız kızın seni çok özledi😭😭😭 #BabasızBabalarGünü😭
Seval Demir
😞😞😞😞
Herkese içten bir kocaman günaydın diyorum. Bol kahveli ve kitaplı geçsin gününüz 😁
1000Kitap
Seval Demir
Günaydın 🌺 ne kadar güzel bir dilek ☺️