Seval Demir

Çokça Aminnn

Lavinya

@nurummmn
·
Bir beddua duydum, çok fena; " Seni kaybeden üzülmesin, bulan sevinmesin inşallah."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi size birşey diyeceğim; Kişi dinlediği şarkılardan dolayı kominist, ataist, kürt, lgbt destekçisi, kro, yandaş, o partili, bu partili olmaz arkadaşlar şu geri kafalılığı bi bırakalım. Müzik evrenseldir ve öyle de kalacaktır. Şimdi müsadenizde sözlerini, müziklerini, tınılarını ve anlamlarını çok sevdiğim için Nurettin Rençber dinlemeye gidiyorum, beğendiğim sözleride peşimde getiriyorum🙋🏼✌🏻🎶
Düşünce
Tuhaf, yaşım genç ama eskilere meraklıyım.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Sabahattin Ali'nin de dediği gibi: “Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var…”
Ahmet kaya/ karanlıkta
youtu.be/O-zl-D40S3I Yar uykuda, ben yine penceremde doğacak güneşi göresim gelir. öyle bir esti işte…
Müzik