Şimdi size birşey diyeceğim;
Kişi dinlediği şarkılardan dolayı kominist, ataist, kürt, lgbt destekçisi, kro, yandaş, o partili, bu partili olmaz arkadaşlar şu geri kafalılığı bi bırakalım. Müzik evrenseldir ve öyle de kalacaktır. Şimdi müsadenizde sözlerini, müziklerini, tınılarını ve anlamlarını çok sevdiğim için Nurettin Rençber dinlemeye gidiyorum, beğendiğim sözleride peşimde getiriyorum🙋🏼✌🏻🎶