E-kitap tamam ama sesli kitabı sevemedim ben. E-kitap ulaşılamayan bazı kitapları okumak için çok ideal fakat o kitabın sayfalarını illa ki çevirmek, dokunmak, koklamak bambaşka bir duygu. Keşke bu kadar pahalı olmasalar da her bir kitaba rahatça ulaşabilsek.