Şimdi bir an için insanların aptal olmadığını farz edelim.( Aslına bakılırsa onun için böyle bir şey söylemek imkansızdır hiç olmazsa şu sebepten: İnsanı aptal kabul edersek kime akıllı diyeceğiz?) Ama insanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür. Nankörün nankörüdür..