İlk kitaptan sonra beklentim arttı ve bu beklenti suya düştü bu kitaptan sonra..Her bölümde bi aksiyon falan biri ölüyo sonra 2-3 bölüm sonra ortaya çıkıyor bence bu kitap gereksiz detaylardan ibaret ve gereksiz uzatılmış..her neyse..Nedense ben Kittynin Benjy le olmasını değil Knoxla olmasını istiyorum ve öbür kitaba bi umutla başlıyorum..