Benim ona olan aşkımı tamamıyla söndürdü, o yüzden içim rahat. Yine de onu nasıl sevdiğimi hatırlamaktan kendimi alamıyorum ve hatta onu sevmeye devam edebilirdim diye de bazen aklıma takılıyor, eğer ki... Yok hayır!
Neden kendi yüreğine ihanet ettin? Seni rahatlatacak tek bir kelime bile söyleyemiyorum. Sen bunu hak ettin. Sen kendi kendini öldürdün! Evet, şimdi dilediğin gibi beni öpebilir ve ağlayabilirsin! Benden istediğin kadar öpücük alabilir, gözyaşlarımın akmasına neden olabilirsin; ama bütün bunlar seni yakacak ve lanetleyecek! Sen beni seviyordun; o zaman beni terk etmeye ne hakkın vardı?
'o sizi neredeyse unutmuşken kendinizi ona yeniden hatırlatarak onun kendisine gelmesiyle ilgili umutları yok etmekten ve onu yeni anlaşmazlıkların ve üzüntülerin içine atmaktan hiç çekinmiyorsunuz.'