Sevda124

Sevda124
@Sevda1245
Biri sizi kırdıysa sessiz kalmak bazen en iyi cevap olabilir. Hala neden sessiz kaldığınızı anlayamıyorsa, bırakın oda sizsiz kalsın.
Edebiyat
Reklam
Yıkılmak sadece binalara mahsus değildir. Bir insanın bir cümle ile yıkıldığını gördüm ben, defalarca.
Edebiyat
"Güzel olan ne varsa kısaydı. Ondan sarılmalar saniyelik, ayrılıklar ömürlüktü. Gülümsemeler anlık, hüzünler eylül gibi uzundu."
Edebiyat
Canımın içi ne güzel kelimedir. Hem canım. Hem içim.
Edebiyat
Yanıma seni, karşıma herkesi.
Edebiyat