Sevda124

Sevda124
@Sevda1245
Kalbiniz ne kadar temiz olursa olsun karşındakinin düşüncelerine göre yargılanacaksınız. Bu kabulleniş fazlasıyla yorucu.
Edebiyat
Reklam
"İnandığım doğrular değişmedi, inandığım insanlar değişti sadece."
Edebiyat
Kendi kendini bitirdiğin için teşekkür ederim. Ben seni başka türlü silemezdim.
Edebiyat
Cidden kimseyle bir alakam kalmasın istiyorum. Kimse bana bulaşmasın benim zaten kimsede gözüm yok. Herkes gittiği ve kaldığı yerde mutlu olsun. 
Edebiyat
Seven insanın sevdiğine gururu olmaz, seven insanın sevdiğine kini olmaz, seven insan başkalarının ne dediğine bakmaz gerçekten seviyorsa kendine yenik düşer, iki insan birbirini gerçekten seviyorsa önünde dağ olsa yine fayda etmez onlar zaten kalben birbirine bağlıdır.
Edebiyat
Reklam