Sevda124

Sevda124
@Sevda1245
Gökyüzüm.. Özledim seni.. Hadi bir kere gülümse bana da bir kez daha kül olayım.. Senin elinden kül olmak bile güzel..
Edebiyat
Reklam
Biri sana iyi davranıyor diye sevinme. Unutma; cadı, pamuk prensese en güzel elmasını yedirerek zehirledi.
Edebiyat
Taşıyamıyorum bu yükü. Pes ediyorum. Özür dilerim..
Felsefe
Beni kaybetmekten korkan biri olmadı hiç.
Edebiyat
Herkes hayatta ama kimse yaşamıyor.
Edebiyat
Reklam