🌟Bir de olağanüstü bir olay olsa 's*çtın' diyor beynimiz.Beynimizin işi gücü yok bize laf yetiştiriyor Albayım.Hayallerden uyandırıyor.Gercekler var,başkalarının uygulamaya çalıştığı tatsız ölçütler,gerçekler.Gerçekle her karşı karşıya gelişimde onu ilk defa görüyormuş gibi yapıyorum Albayım,tanımamazlıktan geliyorum,tanımamazlıktan gelirsem tanırım çünkü.🌟
Oğuz Atay🌟