Sevda Zorlu

Sevda Zorlu
@Sevdaaaaaaaaaa
Beni bende demen, bende değilem Bir ben var bende, benden içeri
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Hoş geldin! Biz bıraktığın gibiyiz. Ustalaştık biraz daha taşı kırmakta, dostu düşmandan ayırmakta... " N. Hikmet
"Yaşamak; sevmek gibi gönülden olsun. Olursa bir şikayet ölümden olsun..." C. Sıtkı TARANCI DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN...
Gülünce gözlerinin içine dek gülen samimi insanlar varsa etrafınızda sevildiğinize inanabilirsiniz.
“Ama ben yine de kalabalığın uyumuna inat, hayalin gerçeğe değdiği yeri seviyorum…”Ş.ERBAŞ