Kavim kitabının ardından Başkomiser Nevzat’ın başka başka maceralarını da görmek istediğim için bu kitapla yoluma devam ettim . İyi ki bunu yapmışım . 2 gün içinde kitabı bitirdim ve o an içimi tarifsiz bir hüzün kapladı . Yanı başımda olan , bildiğim ama farkında değilmişim gibi hayatıma devam ettiğim olaylar tokat gibi yüzüme çarptı . Gerçekten bu kadar zalim olabilir mi insan diye düşündüm . Ya da kimler içimizdeki kötülüğü bu denli sesli uyandırabilir dedim . Aynı akşam Leon filmini de izleyince Kasım ayına hüzünlü bir başlangıç yaptım dedim kendi kendime .