Sevda Kezer

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aslında aşk...
İnsanlar aşk deyince neden duygusala bağlar ki? Aşk duygusallık değildir. En odun anında bile bir kenarda sevmeye devam ettiğindir. Katil olmana, fakir olmana, haysiyetsiz olmana bakmaz. Aşk insanın yüzüne bile bakmaz! Gölge gibi peşinden koşturur senin. Kimin gölgesi olduğunu asla bilemezsin. Ele geçiremediğin tarafından, ele geçirilmişsindir çünkü.
Alıntı
Lyris isimli okura yanıt verildi
Sevda Kezer
Çok doğru. Zaten insanı en çok ele geçiren şey de o görünmezlik galiba. Yanında olmasına gerek kalmıyor; mesafeleri de yokluğu da hükümsüz kılıyor bir süre sonra.😊