Eski evler gibiyiz seninle biz
İşi bitmiş, içi geçmiş!
Yine de
Önümüzden geçen herkes en az bir kere
Kafasını çevirip saygıyla bakıyor
Demem o ki seninle biz
Eski bir hatırayken bile güzeliz…
Adın üç kere geçti saçma sapan bir filmde
Yalnız olsam çok ağlardım ama annem bakıyordu
Otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime
Anne dedim, hadi çay koy da içelim.