SevdeGulK

SevdeGulK
@SevdeGulK
Okul Psikolojik Danışmanı
Muğla
Kocaeli
20 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

SevdeGulK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
Beğendi
·
2020 13. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Reklam
Şimdi biz ya dehşet duyarız ya da dehşet duyar gibi görünürüz, oysa aslında gördüklerimizden sinsi uyuşukluğumuzu gıdıklayan olağanüstü, ürpertici bir heyecan duyar, zevk alırız; ya da küçük çocuklar gibi başımızı yastığın altına sokar, kaybolmasını bekleriz. Sonra yeniden oyuna eğlenceye dalar unutuveririz bunları...
Sayfa 925·Kitabı okudu
Falan filancanın işlediği suçun değil, fakat bütün bunları kanıksamış olmamızın korkusunu duymak zorundayız. Böyle davranışlara, hiç de parlak olmayan bir yarına götüren bugünün bu çeşit olaylarına karşı kayıtsızlığımızın, onları hafiften almamızın sebeplerini nerede aramalı? Sinizmimizde mi, henüz pek genç olduğu halde hayal kurma gücünü yitirmeye yüz tutmuş toplumumuzda mı? Temellerine kadar sarsılmış ahlak kurallarımızda mı, yoksa böyle ahlak kurallarına belki de hiç sahip olmayışımızda mı?
Sayfa 923·Kitabı okudu
Delikanlı, duayı unutma, içten gelen her dua yeni bir duygunun ifadesidir; yeni, bilmediğin güçlü fikirlerin kaynağıdır.
Sayfa 425·Kitabı okudu
Reklam