Gayet güzel bir gelişim kitabıydı.Yazarın kendi hayatından örneklendirmeleri çok hoşuma gitti.Bazen böyle dinlendirici ve hayatı sorgulamamızı sağlayan kitaplar okumalıyız.
Hikaye gerçekten çok gerçekçiydi.Bir yerlerde kitaptaki olayların bazılarını gerçek hayatında yaşamış insanlar olduğuna eminim.Bu da kitabı güzel kılıyor.Kitabı bir günde bitirdim.Çok akıcı bir kitaptı.Olay örgüsünü ve hikayesini çok beğendim.2.kitabını da okumak istiyorum.
Yeşil Kiraz 1Gülten Dayıoğlu · Yapı Kredi Yayınları · 20222,984 okunma
Çok kısa bir kitap.Kavak ağacının öyküsünü anlatıyor.O sıralar kitapsız kaldığım için mecburiyetten okumuştum.Ama okursanız birşey kaybetmezsiniz.Okursanız da birşey elde etmezsiniz.
Ölümsüz KavakBekir Yıldız · Özyürek Yayıncılık · 200727 okunma
Eğer bir hikaye veya roman sandıysanız öyle bir kitap değil.Kitabın her sayfası bir iki cümleden ve resimlerden oluşuyor.Elinize aldığınız an pozitif enerji veren bir kitap.Hala canım sıkıldıkça açıp okuyorum.Ama verdiğiniz parayı hak eder mi orası muamma.
Kitabın ilk sayfalarını merakla okudum.Ama ortalara geldikçe merak daha çok sıkıcılığa ve belirsizliğe yol açtı.Okurken sıkılmıştım.Ama yine de güzel bir kitaptı.Okurken şok geçirmeye hazır olun.