Zeynep Sevde Bahadır

Zeynep Sevde Bahadır
@Sevdeeynep
İki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak,diğeri okumak için.
"Tam anlamıyla insan gibi yaşayamıyorsak, en azından tam anlamıyla hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-üzüntü ile sevinç su ile yağ gibi değildir, birbirine karışabilir.
Çünkü ses, görmeyen insanların görme duyusudur.
Ya da daha edebi bir ifadeyle, Ne mutluluk sonsuza dek sürer ne de mutsuzluk...
-Acımak...Ben insan ruhlarındaki derinliğin anca onunla ölçülebileceğine kaniim. Evet, dibi görünmeyen kuyulara atılan taş nasıl çıkardığı sesle onların derinliğini gösterirse başkalarının elemi de bizim yüreklerimize düştüğü zaman çıkardığı sesle bize kendimizi, insanlığımızın derecesini öğretir...Fikrimce yalnızca doğruluk hastalığı, bir hak ve hakikat meselesi etrafında toplanmak kabiliyeti, bir cemiyeti mesut etmeğe kâfi gelmez...Bunun için acımak, birbirimizin feryâdını, iniltisini duyabilmek de lâzım...