muallim aslan

Necip Fazıl Kısakürek desem... Ne derdiniz? :))
Şiir
muallim aslan
İman ve aksiyon.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Askere gideceğimden dolayı bir süre aranızda olamayacağım. Bazen insan konuşmak için bir vesile arar. Sanırım askere gidecek olmamda bu güzel vesilelerden biri... Öncelikle bu güzel platformda bulunmaktan dolayı mutlu olduğumu söylemek isterim. tabiki de bu mutluluktaki en büyük pay güzel, saygılı, değerli insanların var olması... İnşallah istemeden kimsenin kalbini kırmamış ümidiyle... Her şey gönlünüzce olsun. Mutluluk ve huzur kapısı yaşamınızda hiç kapanmaması dileğimle.. SAYGILAR... HAYIRLI GECELER... (Eğer girme fırsatım olursa da görüşmek dileğimle.)
muallim aslan
Hayırlı tezkereler. Rabbim hayırlısı ile bitirmeyi nasip etsin,.
Ey, benim iyimser hâllerim, Çabuk aldanışlarım, Hep inanışlarım, Alttan alışlarım, Hatayı hep kendimde buluşlarım, Değmeyecekleri kafama takışlarım, Yoktan yere, akıp giden gözyaşlarım, Herkesi, insan yerine koyuşlarım, Hepinize elveda… Artık ben kimsenin, Hiç kimsesi olmayacağım!
muallim aslan isimli okura yanıt verildi
muallim aslan
Öyle olmak gerekiyor,ama çoğu zaman insan bile bile yapamıyor bunları
Ey, benim iyimser hâllerim, Çabuk aldanışlarım, Hep inanışlarım, Alttan alışlarım, Hatayı hep kendimde buluşlarım, Değmeyecekleri kafama takışlarım, Yoktan yere, akıp giden gözyaşlarım, Herkesi, insan yerine koyuşlarım, Hepinize elveda… Artık ben kimsenin, Hiç kimsesi olmayacağım!
muallim aslan
Nazım Hikmet'in çok sevdiğim dizeleri..